Showroom SOUKUP EXPERIENCE
interiér showroomu
návrh interiéru, prováděcí dokumentace
2017
Pro showroom byla vytvořena zcela nová firemní identita. Název SOUKUP EXPERIENCE společně s novým logem odráží hlavní myšlenky celkového konceptu showroomu – inovativní přístup k prezentaci výrobků, maximální důraz na kvalitu a nabídnutí výstavního prostoru, jehož samotná návštěva je neobvyklým zážitkem.
Showroom se rozkládá ve dvou podlažích. Vstupní podlaží má velkorysé výkladce do ulice a slouží jako uvítací prostor a je koncepčně řešeno jako loftový byt rozdělený do čtyř základních zón – obývací prostor, kuchyň, jídelna a koupelna. Hlavní výstavní plocha se nachází v navazujícím druhém podlaží, které je přístupné pomocí schodiště s dřevěným krčkem, jedné z dominant spodního podlaží. Byl zde navržen unikátní koncept otočných válců, které maximálně využívají výstavní plochu a zaručují nečekaný zážitek při procházení showroomem.
Fotografie Tomáš Vlach